hey hey monika

  • hey hey monika hey på dej monika hey hey!!
    världens bästa låt någonsin!
    idag kära dagbok har jag diskat badkaret, eller heter det skurA? ah shit the same!
    Mina fåglar har lärt sig att bajsa i toaletten. så nu är dom blöjfria. shcönt!
    Jag ska snart se en deckare, den heter :snart dör den jävla pappegojan. läskig va?
    jag hoppas den är lite läskig iallafall. har du sett den?
    Min dotter Greta har börjat rida idag! hon är så duktig, min Greta. Jätte duktig.
    Hon fick ha den minsta ponnyn för hon är ju bara 1,30cm lång min lilla Greta. Lilla lilla Greta.
    Men det gick bra. Ponnyn tyckte om Greta. Tyckte om Greta! min jätte duktiga lilla Greta.

    Min pojkvän Samuel var här och tog en kopp te, (ja juste ni visste ju inte de, men jag har skaffat en pojkvän! jag träffade honom på preem-macken. han tankade sin saab 900 en blå med svarta hjul och silver i mitten! skit fin bil.
    vi pratade om bensin och sen bjöd jag med honom hem till mig o Greta. vi stannade i mitt kök hela natten och pussades med mina fåglar. Greta tycker att Samuel är ful och äcklig, men jag tycker inte att det gör något att han bara har ett öga och löständer och är lite rund om rumpan. det är bara charmigt!)
    ja iallafall, Samuel och jag drack te, sen så åt vi lite kex. och sen ville Samuel ringa till sin mamma och fråga om han fick sova över hos mej. (Samuel bor hemma hos sin mamma, han är 33år och hans mamma är snart 68år.)
    Men Samuel fick inte sova hos mig inatt, för han hade läxor att göra.

    vi kan väll leka någon dag mer dag Samuel? hör av dej.

    Hey hey monikaaaaaaaaa.




    DAGENS BILD:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0