Kära dagbok<3

Kära dagbok<3
Idag har det hänt något fruktandsvärt,
min fågel pippi och hennes man gubben skulle föda barn inatt,
tyvärr så kraschade alla ägg ner i marken.
vila i frid alla älskade förlorade bullebäbisar.
Men, det var ju oxå tur för mig,
Nu fick ju jag en massa ägg till frukost, det blev äggröra! gottigotti!

Ihelgen så kommer min polers Nils-per,
Han och jag ska gå i affärer, inte vilka som helst, utan kikare affärer! ska bli så jävla roligt!
Oh efter de, ska vi ut på fågeljakt, jag har satt upp en fälla i blåbärsskogen.
Jag hoppas jag får en litenliten hackspett då",
Inattinattjagälskardig.

Jag är kär, kär i dig.
pusselipuss.

Jag kanske ska gå på bio ikväll, helt ensam
för jag hatar igentiligen att umgås med människor,
jag älskar bara att umgås med mina fåglar
fåglar är min vardag
jag älskar fåglar
behöver jag skriva att jag älskar fåglar?
ni fattar nog endå.
Jaaaaja, biofilmen heter "SVENSKA FÅGELARTER" bra va?
jag hoppas iallafall att den är bra. jag älskar fåglar.


jag vill inget hellre en att bilda en fågelbäbis med en fågel.
jag har förresten 10fågelbäbisar nu som letar hem!
min kompis tyckte att ja skulle släppa ut dom fria,
FUCK HELLER. här tänker jag tjäna pengar! aaah..
och för pengarna ska jag köpa ännu mera fåglar, undelater tänkte ja.

Intresserad? fågelbäbis kostar typ 4-8tusen. tama som fan! dom är med mig när jag
äter frukost
äter lunch
äter middag
äter mellanmål
äter kvällsmat
äter nattmat
osv.

klockan börjar bli mycket nu måste jag söva mina fåglar godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0